Handelsbetingelser

Generelt

SmartClub aps er et registreret binavn under NetBusiness aps.
CVR-nr. 32656501
Administration:

SmartClub aps, Sanskevej 17, 2960 Rungsted Kyst

 

Lager:

SmartClub aps

Sanskevej 17, 2960 Rungsted Kyst.

Der kan kun ske henvendelse mod forudgående aftale.
E-mailadresse: Kundeservice@SmartClub.dk
Telefonnummer: +45 2826 0262
 

 


Betaling
Vi modteger betaling med mange type betalingskort samt ved bankoverførsel. Vi tager ikke gebyr. Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.


Levering
Levering kan ske til alle destinationer i Danmark. Vi tager fast fragtpris uanset pakkens vægt eller størrelse.

Leveringstid for lagervarer er typisk 3 hverdage; for varer ikke på lager vil du blive kontaktet af vores kundeservice.

Hvis der undtagelsesvis er lang leveringstid på en vare kan du vælge at få et gavekort tilsendt på mail.

 

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Består varen af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse.
 
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til kundeservice@SmartClub.dk
. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 
                                                                                                                        
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Se afsnit Returnering.


Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du kun fortryder en del af dit køb.


Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
 

   1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

   2. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,

   3. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

 
Du mister din fortrydelsesret, hvis;

  • du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive brudt og derefter returneret.

 

Returnering

Skal du sende varer retur skal du sende en mail til kundeservice@SmartClub.dk med klar angivelse af dit navn, telefonummer samt ordrens nummer, og med teksten ”Jeg returnerer / ordrenummer:             ”.

 

 

 

Varerne returneres eller indleveres til:


SmartClub aps
Sanskevej 17
2960 Rungsted Kyst

 

 

 

For alle indleveringer er det forudsat, at der er truffet aftale forinden på enten firmaets telefon eller mail kundeservice@SmartClub.dk.
 
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 

For varer der ikke er afhentet og derfor returneret til os, refunderer vi ikke forsendelsesomkostninger.
 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Reklamationsret

Købelovens mangelregler gælder for dit varekøb.
 
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt samt oplyse fakturanummer / ordrenummer.
 
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
 
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
 
Personoplysningerne registreres hos Scannet aps som hoster denne shop og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
 
Den dataansvarlige på www.SmartClub.dk er direktør Lise Schrøter.
 
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.

 
Som registreret hos NetBusiness aps t/a SmartClub aps, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: ls@SmartClub.dk.
 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Lise Schrøter på mail kundeservice@SmartClub.dk eller selskabets telefon, attention Lise Schrøter. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Som mulig modtager af din klage kan du henvende dig til


Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal på http://ec.europa.eu/odr

 

Forbehold

Alle priser på SmartClub.dk er dagspriser.

SmartClub tager forbehold for eventuelle skrive- eller tastefejl, lige som SmartClub.dk tager forbehold for eventuelle prisfejl, hvis prissætningen er sket fejlagtigt af personale eller skyldes IT problemer.

e-mærke

e-handelsfonden har tildelt SmartClub.dk e-handelsmærket da siden lever op til de særlige krav til korrekt og etisk rigtig adfærd som lovgivningen og e-handelsfondens sætter til netbutikker.

Her finder du link til SmartClub e-mærke godkendelse.

 

Se vores e-mærke godkendelse  

 

 


 

Handelsbetingelserne er opdateret den 15. marts 2019