SmartClub ApS

STORT SOMMER UDSALG!

HANDELSBETINGELSER

Du kan trygt handle hos SmartClub.dk. Vore handelsbetingelser er i fuld overensstemmelse med e-handelsfonden's regler for god og sikker e-handel.

SmartCllub handelsbetingelser

Generelt
SmartClub er e-mærket, og derfor har du adgang til e-mærkets gratis FORBRUGER HOTLINE når du handler hos os.
Du skal være fyldt 18 år for at handle hos SmartClub - er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Alle priser på SmartClub.dk er i danske kroner og inklusive moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. 

Hvis du ønsker at få dine varer leveret til din adresse, skal du betale fragt. Varer kan dog afhentes gratis på SmartClub lager hvis du vælger fragtfri levering. Afhentning dog kun efter forudgående aftale så vi er tilstede. Vi har en fast lav fragt for levering med til alle brofaste forbindelser i Danmark, uanset pakkens vægt og volumen. 

SmartClub tager forbehold for udgåede og udsolgte varer, eventuelle fejl i produktbeskrivelser, billeder, andre oplysninger samt for tastefejl.

Hvis du har forespørgsler til varer som ikke er vist på siden er du meget velkommen til at ringe til os eller maile os.


Sikker shopping
Dit køb er sikkert, uanset om du betaler via kort eller bankoverførsel. SmartClub krypterer alle betalingsinformationer i henhold til Bankernes / Nets / PBS betalingsstandard med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. SmartClub's sikkerhedsprocedure lever helt og fuldt op til Bankernes / PBS / Nets's krav til sikker betaling på nettet. Betaling for dit køb trækkes først når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.


Beskyttelse af oplysninger
For at få tilsendt de bestilte varer er det nødvendigt at du opgiver navn, postadresse og e-mail-adresse samt telefonnummer. SmartClub opbevarer disse oplysninger i SmartClub's kundekartotek, som kun SmartClub har adgang til. Alle modtagne oplysninger anvendes kun i forbindelse med afvikling af driften af SmartClub. SmartClub gemmer kun oplysninger om dig i forbindelse med at du afgiver en ordre. Disse oplysninger opbevares i maksimalt 5 år i henhold til Bogføringslovens krav om opbevaring af regnskabsmateriale. Når du har købt varer hos SmartClub, registreres automatisk IP-adressen hvorfra købet blev foretaget. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning.

Direktør Lise Schrøter for SmartClub aps har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på SmartClub.dk er selskabets direktør.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Smartclub.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Som registreret hos SmartClub aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til SmartClub aps via e-mail kundeservice@SmartClub.dk


2.1 Cookies
På SmartClub.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Hvis du har slået brug af cookies til i din browser-opsætning, vil en cookie blive sat i det øjeblik, du besøger SmartClub. Du kan selv slette dine cookies via din Browser: Åben Browseren, går ind i "funktioner", "Internetindstillinger", tryk på "slet cookies..." tryk "ok" for at bekræfte sletningen.

Vi anvender Scannet A/S som udbyder og anvender Google Analytics / Adwords. Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til Scannet A/S (www.scannet.dk  / tel 75533500)


2.2 Webstatistik
Vi bruger en webstatistik på SmartClub.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Webstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere SmartClub.dk.


3: Bestilling trin-for-trin
Find den ønskede vare. Kom varen i din indkøbskurv ved at klikke på den grønne knap "Læg i kurv" som er placeret i varens beskrivende tekst. Derefter kan du fortsætte din søgning efter andre varer. Nye varer lægges i din indkøbskurv som beskrevet ovenfor. Fortryder du at du har lagt en vare i indkøbskurven eller ønsker du at foretage rettelser og f.eks. ændre antallet af en vare, kan du gå til indkøbekurven ved at trykke på "INDKØBSKURV" i øverste højre hjørne på siden. Når du er på siden Indkøbekurv kan du slette og ændre antallet af varer i kurven ved at markere en vare og trykke på slet-knappen eller rette i boxen med varens antal. Tryk på "Opdater" hvis du vil se prisen efter de ændringer du har foretaget. Når du har valgt de varer du ønsker at købe, kan du gå du videre i din bestilling ved at klikke på "NÆSTE".

På næste skærmbillede indtaster du dine egne kundeoplysninger samt leveringsadresse for din bestilling. Er leveringsadresse forskellig fra faktureringsadressen, så fjern flueben og udfyld de resterende felter der kommer frem. Derefter tryk "NÆSTE".

På næste skærmbillede vælger du forsendelsestype. Derefter tryk "NÆSTE".

På sidste skærmbillede vælger du betalingsform. Derefter tryk på "NÆSTE".

På den sidste side godkender du hele din bestilling. Din bestilling bliver først sendt til SmartClub når du klikker på "Godkend". Hvis du inden da forlader siden, er bestillingen ikke gennemført. Inden du trykker på "Godkend" skal du du acceptere SmartClub's handelsbetingelser ved at sætte flueben i den lille boks lige ved knappen "Godkend". Så snart du har trykker "Godkend" 
sender SmartClub dig en bekræftelse på din bestilling til den e-mailadresse du har opgivet under kundeoplysninger. 

Det er ikke muligt senere for dig online at se din bestilling på vores website, idet du kan kun se status for din bestilling. Derfor - gem den email du får med din bestilling. Hvis du alligevel får behov for en kopi af din bestilling pr. e-mail, kan du kontakte kundeservice@smartclub.dk.

Når din bestilling er endelig godkendt af SmartClub modtager du pr. email en endelig ordrebekræftelse og ved varens afsendelse en email med vedhæftet faktura.

Er de bestilte varer lagervarer vil din bestilling blive afsendt hurtigst muligt, senest inden for 2 hverdage. Er dine varer midlertidigt ikke på lager, kan der gå et par dage yderligere. Er dette tilfældet, vil du blive orienteret pr mail eller telefon.
7.2: Er der fejl på varen - reklamer straks


5: Betaling
Når du handler hos SmartClub trækkes betaling først når varen sendes fra SmartClub.

SmartClub krypterer alle betalingsinformationer i henhold til Bankernes / Nets / PBS betalingsstandard med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. SmartClub's sikkerhedsprocedure lever helt og fuldt op til Bankernes / PBS / Nets's krav til sikker betaling på nettet.

Betaling kan foretages som:
- Dankort (intet gebyr)
- Visa/Dankort (intet gebyr)
- Danske Netbetaling (intet gebyr)
- Kreditkort Danske
- Kreditkort Udenlandske
- MobilePay


- Overførsel til SmartClub bankkonto i Danske Bank, Holmens Kanal, kto. 3667 - 11580068. Husk at påføre ordrenummer!
  OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
- Elektronisk fakturering via EAN nummer (kun offentlige virksomheder og virksomheder kreditgodkendt af SmartClub aps)

Ved betaling med Dankort/VISA-Dankort eller kreditkort vil betaling først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Anvender du DanskeNetbetaling behandles alle dine oplysninger i overensstemmelse med Den Danske Bank's sikkerhedskrav til netbetaling.

Elektronisk faktura via EAN nummer, muligt for offentlige virksomheder og institutioner samt virksomheder kreditgodkendt af SmartClub ApS, er med betalingsfrist 8 dage netto. Herefter pålægges rente og gebyr på 1,5% pr påbegyndt måned.


6: Fortrydelsesret
For alle standardvarer yder SmartClub 30 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag, du modtager varen. Hvis du fortryder et køb, skal du derfor senest 30 dage efter købet meddele SmartClub - som beskrevet i afsnittet nedenfor - at du fortryder købet og umiddelbart herefter returnere varen. 

Hvis du fortryder dit køb skal du returnere din bestillingsbekræftelse / bestillings-email med teksten "Jeg fortryder købet"
eller sende formularen formular for fortrydelse af køb i udfyldt stand til Kundeservice@SmartClub.dk og vedlægge oplysning om den bankkonto hvortil SmartClub skal returnere beløbet.

Varen kan returneres eller indleveres personligt på SmartClub's adresse. Indlevering dog kun mod forudgående aftale.

Når du returnerer en vare, så skal du være opmærksom på, at varen skal være i fuld funktionsdygtig stand, og at  emballagen (omslag, trykte informationer etc.) er en del af varens værdi. De varer vi modtager retur skal kunne sælges til andre kunder, og ingen vil ikke modtage varer der er brugt eller med ødelagt emballage, så husk, at såfremt du returnerer en vare, så skal varen være i sådan en tilstand, at den kan sælges til andre.

Hvis du har brugt varen og fortryder købet afgør SmartClub den eventuelle værdiforringelse. Du kan iht købeloven anvende varen uden værdiforringelse svarende til hvad du kan i en fysisk butik.

Forsendelsesomkostninger til returnering skal du selv afholde. Skrøbelige varer som eksempelvis glas og porcelæn kan normalt ikke sendes som standard post eller standard pakkepost, hvorfor fragt kan forventes dyrere end standard taksten fra PostDanmark. Udgiften forventes typisk at udgøre ca. 100 kr, og det skal du selv betale.

Husk at emballere varen lige så godt som den var da du modtag den, så den ikke beskadiges under returneringen. Du som køber bærer risikoen for at varen kommer hel og ubeskadiget retur til SmartClub.

Når varen er modtaget retur og godkendt som fejlfri af SmartClub, tilbagefører SmartClub beløbet til det kort du har betalt med, eller refunderer købsprisen til den konto du har oplyst hvis du har købt med bankoverførsel. Hvis varen har været brugt fastsætter SmartClub varens værdi.

Bemærk:  For varer der er hjemtaget specielt til dig eller står mærket som bestillingsvarer i teksten under varen er der ingen fortrydelsesret. 

SmartClub modtager ikke returpakker sendt pr. efterkrav.


Returvarer sendes til SmartClub aps lager på adressen:
SmartClub aps
c/o Milcom aps
Farum Gydevej 64
3520 Farum


6.1 Afbestilling
Ved afbestilling (gælder dog ikke særlige varer specielt hjemtaget efter aftale med den enkelte kunde) inden varen er afsendt fra SmartClub annullerer SmartClub ordren, og der trækkes ingen betaling. Afbestiller du efter at varen er sendt, skal du returnere varen til SmartClub, og din betaling vil blive tilbageført så snart SmartClub har modtaget varen retur.


7: Reklamation og refundering
SmartClub yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl der konstateres ved varens normale anvendelse, og som har været tilstede allerede ved købet.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriseret indgreb. Købelovens mangelregler kan finde anvendelse.

7.1 Er der fejl eller mangler ved varen - reklamer straks
Hvis varen er defekt, ikke kommer frem eller vi har leveret en forkert vare, opfordre vi til at du hurtigst muligt kontakte os og melde fejlen. Vi kan kontaktes på telefon eller e-mail kundeservice@SmartClub.dk.

Er varen er gået i stykker under transporten, opfordre vi til at du straks ved modtagelsen rette henvendelse til den instans, som har stået for leverancen (f.eks. Post Danmark) samt sende e-mail til os.

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor 30 dage efter at manglen er opdaget, vil reklamationen være rettidig.

7.2 Returnering af varer
SmartClub modtager kun returvarer efter forudgående aftale. Kontakt derfor SmartClub på kundeservice@SmartClub.dkeller telefon og få en aftale om returnering. Returvarer kan kun afleveres personligt hos SmartClub Kundeservice efter forudgående aftale.

SmartClub modtager ikke returvarer sendt pr. efterkrav.

Defekte varer kan returneres for reparation, ombytning eller efter aftale refusion (se nedenfor). Kontakt SmartClub kundeservice på telefon eller e-mail kundeservice@SmartClub.dk og SmartClub vil fremsende en post - / pakkeseddel så du omkostningsfrit kan returnere varen. Defekte varer skal returneres i original emballage og til SmartClub Kundeservice vedlagt en forklaring på fejlen. Er varen defekt ved modtagelse kan du som hovedregel selv vælge om varen skal repareres eller byttes, dog undtaget de tilfælde hvor en ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for SmartClub.

Såfremt du ønsker refusion skal der klart oplyses registreringsnummer og kontonummer for den bankkonto hvortil refusion ønskes overført.

Er din vare ødelagt under transporten eller fejlleveret, så kontakt SmartClub kundeservice på telefon eller e-mail kundeservice@SmartClub.dk og SmartClub vil fremsende en post - / pakkeseddel så du omkostningsfrit kan returnere varen. I forbindelse med berettigede reklamationssager refunderer SmartClub alle returneringsomkostninger.

7.3: Hvis du vil klage
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på mail kundeservice@SmartClub.dk med angivelse af dit navn, din adresse, dit telefonnummer samt hvilket ordrenummer det drejer sig om. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive din klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Du skal ligeledes oplyse vores emailadresse kundeservice@SmartClub.dk.

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

KØB MERE